همه ی ما یه جورایی درگیر سندرم استکهلم ایم. به چیزایی وابسته میشیم که بهمون صدمه میزنن. وضعیت مثل بغل کردن کاکتوسه :))
اÛx8c Ùx88اÛx8c ........ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx98xadðx9fx98xadðx9fx98xad...ما را در سایت اÛx8c Ùx88اÛx8c ........ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx98xadðx9fx98xadðx9fx98xad دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99