نقد وبررسی انیمه شیطان کش!!

خرید بک لینک

همونطورکه میدونیدآقای کتاب فروش دوتا بچه داره:)))یه دخترویه پسر.من شخصیت بچه هاشومیشناسم(مثلا مثل بعضی شخصیت های فرعی دیگه م که خیییلیییییییی کنجکاوم درموردشون ولی خودشونو به من نشون نمی دن نیستن که برام ناشناخته باشن ونیاز باشه توموقعیت های مختلف قرارشون بدم تابتونم بشناسمشون.که بعضیاشونم اصلاهمکاری نمی کنن:/)خلاصه.شخصیت بچه هاش برام تعریف شده ست وبچه های بامزه این ولی نمیدونم چیجوری باید توصیف شون کنم:|||
خب بهرحال.بچه ها من خیلی تواسم انتخاب کردن برای کارکترام به مشکل برمی خورم.اسمی که بهشون بیاد پیدا نمی کنم.خیلیاشون بدبختا بی اسمن:/هزارتا کارکتربی اسم دارم!خود آقای کتاب فروشم نه اسم داره نه فامیلی:/من نمی تونم هراسمی روشون بذارم اسمه باید روشون قالب بشه اسمی باید باشه که باشنیدنش اصلا همون شخصیت تصور بشه.وبچه هاشم اسم ندارن خیلی مصیبته خلاصه سرداستان نوشتن.هی باید صداشون کنن دخترم وپسرم.
این بچه ها همونطور که می دونید عاشق دراماهای تاریخی کره ای ان.خب کلا هرچیزی که به آقای کتاب فروش مربوط باشه آرامش بخش وخوبه^_^ آقای کتاب فروش وبچه هاش چندتاکار می کنن:
1_بعضی وقتا قرار میذارن بعضی کتاباروکه مجموعه یی وچند جلدی هستن باهم شروع کنن به خوندن وبعدیه وقت مشخصی میشینن سرمیز وچایی بیسکوییت میخورن و(یاحالا یه چیزدیگه!)ودرموردش صحبت می کنن. خیلیییی خوبه باباشون کتاب فروش باشههههه.حساااادتتتت.بعد انقدرم عاقل با افکار ارزشمندددددد!
2_بچه هافیلم کره ای بین حرفه این دیگه ولی فقط تاریخی هاش:||باباشون معمولا نمی بینه.ولی پیش میاد که بعضی از اون خاص هاش روباهاشون ببینه.مثل دونگیو مثلا اÛx8c Ùx88اÛx8c ........ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx98xadðx9fx98xadðx9fx98xad...

ما را در سایت اÛx8c Ùx88اÛx8c ........ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx92x94ðx9fx98xadðx9fx98xadðx9fx98xad دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 28 آذر 1400 ساعت: 23:04

صفحه بندی